VERRASSING!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Annemieke Marcelis - WaarBenJij.nu VERRASSING!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Annemieke Marcelis - WaarBenJij.nu

VERRASSING!!

Door: Annemieke

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

13 April 2006 | Suriname, Paramaribo

Lieve Allemaal,
Gister, tijdens mijn oerhollandse(!) diner, heb ik het allermooiste kado gekregen!!! Ik heb een retour ticket van mijn pèp en mèm gehad en kom voor Sijmen's verjaardag(27 mei), mijn eigen verjaardag(29 mei) en de PADO-dag(3 juni) terug naar Nederland!!
Ik vertrek donderdag 25 mei naar Nederland en ga dinsdag 6 juni weer terug naar Suriname.
Een geweldig verjaardagskado!!!
Maar nu ga ik me eerst voorbereiden op de heenreis, morgen om 12.15, naar Suriname!!
Dikke kus Annemieke

  • 13 April 2006 - 11:12

    Anne Louman:

    Goede reis, wijffie, lekker genieten en hou contact!

  • 13 April 2006 - 11:25

    Renee:

    he miek, echt super lief van je paps en mams.. super veel plezier in paramaribo.. ik blijf je berichtjes lezen... kus renee

  • 13 April 2006 - 11:29

    Margit:

    Heey Annemieke,

    Heeeele goede reis, super veel plezier en laat af en toe even wat van je horen!!

    XX, Margit

  • 13 April 2006 - 11:35

    Femke:

    Heej Mike!
    Helaas konden we niet op je afscheidsborrel zijn, want we hadden laat een wedstrijd. Wil je heel veel plezier wensen in Suriname! Geniet ervan!
    X Fem

  • 13 April 2006 - 12:11

    Cisje:

    pa en ma marcelis zijn okee olee olee
    pa en ma marcelis zijn okee olee olee
    marcelis zijn okee
    marcelis zijn okee
    pa en ma marcelis zijn okee olee olee!!!!

    haha...super cool liefie!!!
    Maar voor nu:
    Flaneren door de Surinaamse straten, lekker loungen en feesten tot de zon komt, kei hard liedjes zingen en genieten van de temperature!!!!
    Heel veel plezier en take care,
    BIG HUG and kisses! x Ciske

  • 13 April 2006 - 12:12

    Sjeng:

    Oooh das gewoon puur eigenbelang, Je vader wil bij PADO zijn en je mama wil nog wat extra verjaardagen om te vieren:-)
    SUPER SCHATTEN die paps en mams van jou!!!
    Succes met settelen!
    X Sjengelebeng

  • 13 April 2006 - 13:17

    Je Nichtje:

    Ey lieve annemiek!
    Super dat je een weekje terug komt! zoveel belangrijke data kon je ook gewoon niet missen!
    heel veel plezier en succes in Suriname!
    ik ga je wel een beetje missen hoor!
    dikke knuffelkus! liefs sanne

  • 13 April 2006 - 13:17

    Je Nichtje:

    Ey lieve annemiek!
    Super dat je een weekje terug komt! zoveel belangrijke data kon je ook gewoon niet missen!
    heel veel plezier en succes in Suriname!
    ik ga je wel een beetje missen hoor!
    dikke knuffelkus! liefs sanne

  • 13 April 2006 - 13:18

    Liselotte:

    Ha mokkel, wil je even heel veel plezier wensen in suriname! Hoe relaxed dat je daar heengaat! Goede reis morgen!! x

  • 13 April 2006 - 13:57

    Yvette:

    Nou kijk eens aan, helemaal top van je ouders!!! Ik ga je mail vanaf deze site helemaal volgen, super! Heel veel plezier en geniet er van.... En uhhh zorg dat ik niks van je hoor he!?!?! hihi

    Dikke knuffel, Yvette

  • 13 April 2006 - 14:20

    Tor:

    Lieve Mercedes,

    Heel veel plezier met je stage en geniet daar in Suriname, geniet, geniet geniet!!!! Heel erg leuk dat je er met de PaDo bij kan zijn. Je ouders zijn super lief voor je!
    Kus Tor

  • 13 April 2006 - 15:22

    Matthijs:

    Heeeeey, gaaf om wat van je te horen. Mooi avontuur ga je volgens mij tegemoet. Veel plezier en geniet ervan. Grtzls uit een nog steeds wit St.Anton a/A

  • 13 April 2006 - 17:47

    Agaath, Jan En M'Lein:

    Eeej Nicht!
    Wat super dat je dan ff in Nederland bent!:D We vonden het al jammer dat we tante Joke's home made appeltaart zouden missen, maar gelukkig van niet. Heel veel plezier en succes in Suriname. We denken aan je morgen voor en na 12.15 uur, als je afscheid neemt. Liefs je oom en tante en je liefste nichtje. dikke kus

  • 13 April 2006 - 18:14

    Marloes:

    He Miekie,

    Waarom weet ik hier niets van??? Heel veel plezier lieverd en doe je voorzichtig!! Stuur je een beetje lekker weer deze kant op.

    Dikke kus van je nicht

  • 13 April 2006 - 20:44

    Pieter:

    you spoiled littel brat!!!! wat relaxed!!super dat je erbij bent!

    kus

  • 14 April 2006 - 07:20

    Feeks:

    Ik heb je net nog heel even gesproken. Als je dit leest heb je de reis waarschijnlijk al achter de rug. Ik ben echt heel trots op je dat je deze stap gemaakt hebt. Geniet van het relaxte leven!! Over 5 weekjes gelukkig alweer hier. Heel veel succes mike kasnoff!
    Dikke natte kus van Feeks

  • 15 April 2006 - 09:26

    Do:

    Leve Pèp en mèm!!
    Helemaal top! Heel veel plezier en tot heel snel!
    Dikke kus van Do

  • 16 April 2006 - 11:39

    Marieke:

    Hey miek, dat is lang geleden he. sorry dat ik niet meer op je afscheidsfeestje ben geweest maar ik had eerst een hockeywedstrijd en moest weer terug naar Amsterdam. Maar echt super dat je de kans krijgt om naar zo'n geweldig land te gaan!! Heel veel plezier en geniet ervan! We spreken elkaar snel! x Miesje

  • 16 April 2006 - 17:58

    Marijke:

    Hee Annemieke! Gaaf joh naar Suriname! Zwaai je ff als je over ons heenvliegt;)? Veel plezier!
    Marijke (Aruba)

  • 16 April 2006 - 18:51

    Jalla:

    Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee jouw ouders zijn de liefsten!!! supercool dat we je dan weer zien!!
    Vind t jammer dat ik je niet meer heb kunnen zien voordat je wegging, dus dan kunnen we t dan ff inhalen!!
    geniet daar maar lekker!!!!!!
    dikke kus, Jal

  • 16 April 2006 - 19:00

    Oma:

    Lieve Annemieke,

    Ik heb net je dagboek gelezen, ik vond het heel leuk dat ik dat bij Helma en Bert heb kunnen doen en ik vind het fantastisch fijn dat je het zo naar je zin hebt. Vandaag, 1e Paasdag, was ik bij H. en B. en het was heel geweldig. Morgen komen jouw vader en moeder bij mij. Heel veel plezier nog en sterkte, en veel liefs van Oma Hiep.

  • 16 April 2006 - 19:00

    Oma:

    Lieve Annemieke,

    Ik heb net je dagboek gelezen, ik vond het heel leuk dat ik dat bij Helma en Bert heb kunnen doen en ik vind het fantastisch fijn dat je het zo naar je zin hebt. Vandaag, 1e Paasdag, was ik bij H. en B. en het was heel geweldig. Morgen komen jouw vader en moeder bij mij. Heel veel plezier nog en sterkte, en veel liefs van Oma Hiep.

  • 17 April 2006 - 16:11

    Rens:

    hee mercy superleuk dat je erbij bent met de padodag! Veel plezier daar! x

  • 18 April 2006 - 05:18

    Do Quant:

    Hoi Annemiek,
    Luxe dat leven van jou. Van harte gegund!! Laat je je hier ook nog even zien?
    Groeten. Do

  • 18 April 2006 - 14:45

    Dorien Van Den Berg:

    En.... hoe is de eerste indruk? Veel plezier!!!!

  • 19 April 2006 - 07:27

    Ooi:

    Hee Merci! Ik had al stiekem zo'n vermoeden dat je ouders een ticket zouden regelen....heeel erg leuk! Zo als het er nu uitziet zijn we 3 juni helemaal compleet!!! Geniet van alles!
    Kus Ooi

  • 19 April 2006 - 08:40

    Feeks:

    Mike, ik ben heel benieuwd hoe het met je gaat. Zet eens een mooi bericht op die site van u. Dikke kus Feeks

  • 21 April 2006 - 13:19

    Je Jongste Broer:

    he miek
    hoe is het daar? al een beetje geaclimatiseerd? ik hoorde van papa dat je een nieuwe sim-kaart gekocht kun je nu ook smsen?is het allemaal gelukt met je fototoestel nu je van papa al die programma's hebt gehad? nou ik zie het wel op je site heel veel plezier nogmaals liefs jw

  • 22 April 2006 - 11:57

    Tantetje Helma:

    Héééé, nichtje,

    Alles in orde daar? Het is nu al wel 22 april hoor, en ik wacht met spanning op een volgende entry! Fijn dat we je op je verjaardag persoonlijk kunnen knuffen. Geniet, feest, werk, leer en bewonder (vrij naar Ramses S.), Hiep, Hmmtj

  • 24 April 2006 - 08:53

    Paulus:

    Mike Kasnoff is te druk om een berichtje te plaatsen.. Gelukkig maar! Ik hoop dat je t naar je zin hebt! Zoek je wel ergens een half minuutje om ons iets te laten horen? X Paulus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemieke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 499
Totaal aantal bezoekers 17653

Voorgaande reizen:

03 November 2012 - 03 November 2013

Australie

03 November 2012 - 03 November 2013

Down Under !!

14 April 2006 - 27 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: