Weer terug in Suriname - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Annemieke Marcelis - WaarBenJij.nu Weer terug in Suriname - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Annemieke Marcelis - WaarBenJij.nu

Weer terug in Suriname

Door: Annemieke

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

11 Juni 2006 | Suriname, Paramaribo

Lieve Allemaal,
Het is alweer even geleden dat ik iets van me heb laten horen.
Inmiddels ben ik weer een weekje terug in het mooie Suriname en geniet weer volop!!
Heerlijk om lekker even in NL geweest te zijn. Iedereen weer even gezien en dat was fantastisch. Even een break precies in het midden van mijn stage om Sijmen's verjaardag, mijn verjaardag en de PADO-dag te vieren!! Een luxere stage-tijd kan ik me niet wensen!!
Dank je wel lieve Pep en Mem!!
Het afscheid nemen op Schiphol was de tweede keer veel makkelijker! Geen tranen, maar wel weer een beetje spannend.
Bij aankomst was alles weer Surinaams... Eindeloos gewacht voor de paspoortcontrole en toen was mijn visum, waar ik hier in Suriname al 3 dagen mee bezig ben geweest, nog steeds niet goed. Kon ik weer al die k*t papieren in gaan vullen!!! Maar goed, nu weet ik weer waar ik ben!!
De volgende morgen vroeg opgestaan om naar mijn stage te gaan. Sta ik om 8.00 voor een afgebrande praktijk!! Er was kortsluiting geweest en de computer was in brand gevlogen. Verschrikkelijk natuurlijk. Dus woensdag had ik geen stage, maar wel een lekker vrije dag om bij te komen van de reis!!
Dit weekend zouden we lekker naar de plantage's gaan fietsen, maar door de regen... is deze trip niet door gegaan!! Het regent hier echt aan een stuk door. Net alsof ik in Nederland ben gebleven. Het lijkt wel of ik de regen meegenomen heb en de zon naar jullie heb toegestuurd. Want ik hoor alleen maar leuke lekker-weer-plannen. Maar dat zit er hier even niet in!! Maar goed, hopen dat het volgende week wel weer mooi is!
Helaas heb ik dit keer geen bijzondere trip-verhalen, maar dat komt bij de volgende mail wel weer. Laten jullie allemaal nog steeds weten hoe het met jullie is via de mail of per tel.? Zo blijf ik ook goed op de hoogte van jullie activiteiten!!
Dikke kus en tot snel.
Liefs Annemieke

  • 11 Juni 2006 - 22:09

    Jalla:

    He lieve Mercedes!!!
    Fijn dat je goed bent aangekomen, ook al ging het op zn Surinaams...
    Geniet maar lekker daar, hoop voor je dat de zon snel weer gaat schijnen!!
    liefs, Jalla

  • 11 Juni 2006 - 23:23

    Marloes:

    JOOO Mercy!!!
    Tja dat was me de PaDo wel!! Was echt zo gaaf dat we met zn allen waren..dat mevrouw even uit Suriname hallo kwam zeggen!! Meis, geniet van alles daar, want de tijd zal nu heel snel gaan en voor je t weet ben je weer thuis! Succes met de praktijk..en de regen...maarr..na de regen komt zonneschijn!!! Dikke kus!

  • 12 Juni 2006 - 06:50

    Eef:

    he an! lekker heh weer terug zijn! he maar welke praktijk is dat dan, van parisius? wat rot zeg! nou jij vermaakt je wel! dikke kus eef

  • 12 Juni 2006 - 07:30

    Yvette:

    Miekie,
    Kijk eens aan weer veilig aangekomen, heel mooi. Nou idd over het weer hebben wij de komende dagen niets te klagen, maar dat zal bij jullie daar ook vast nog wel goedkomen. Vrij heftig van die praktijk, veel succes.(of geniet van de vrije dagen)

    Veel plezier..

    Dikke zoen, Yvette

  • 12 Juni 2006 - 08:21

    Catootje:

    Jemig die brand ja! Toevallig belde je er net over toen Sijmen mijn telefoon kwam brengen! Een beetje regen is wel goed, jullie worden toch veel te poepbruin daar! Veel plezier nog en ik heb nu al zin in ons stiekeme plannetje haha! dikke kus

  • 12 Juni 2006 - 13:50

    Sijmen:

    hoi lieverd,
    ik spreek je dan wel bijna dagelijks maar wilde uiteraard nog even laten weten dat ik je heel erg mis en het leuk vind om over je spannende avonturen te lezen hier op deze fantastische website! hopelijk wordt het wat droger de komende tijd, hou die tanden schoon daar en tot snel,
    dikke kus van je vriendje

  • 13 Juni 2006 - 07:28

    Dorien Van Den Berg:

    Hoi Annemieke,
    Heerlijk zeg, even een tussendoortje naar huis! Nu de laatste loodjes. Ben benieuwd waar je terecht komt nu de praktijk is afgebrand. Veel plezier en hou je taai, Dorien

  • 13 Juni 2006 - 21:27

    Agaath:

    Ha Miekie,
    Jammer dat we elkaar niet gesproken en gezien hebben toen je hier was! Ik heb natuurlijk wel van alles gehoord van Jan en je nichtjes. En de allerlaatste berichten horen we van Joke. Heerlijk om zo te volgen hoe het met onze nicht gaat! Familieziek? Helemaal niet!
    Veel liefs, Agaath

  • 18 Juni 2006 - 20:17

    Van:

    he lieverd,
    vertel meer!! hoest allemaal daar en hoe gaat het met iedereen, kun je al weer tripjes maken en zoja, heb je het nu al gedaan?
    Wanneer ga je precies het binnenland in? ben benieuwd naar je verhaaltjes dus schrijf maar snel weer!
    kusje van draakje

  • 10 Juli 2006 - 16:55

    Anna:

    He Mike
    Eindelijk nieuws van mij. Vraag me af of je inmiddels niet alweer in Nederland bent. Met mij gaat het goed. Vandaag begonnen met vakantiewaarnemingen. Zoals altijd ff wennen maar het gaat goedkomen. Met de vrind gaat het goed. Zie hem nu even weinig aangezien hij 16 dagen non stop werkt. Maar vrijdag de 21e gaan we met de kids ea naar het concert van de Poema's! Dat wordt leuk. Ga nu eten koken en chillen. see you soon liefs Anna

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemieke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 17662

Voorgaande reizen:

03 November 2012 - 03 November 2013

Australie

03 November 2012 - 03 November 2013

Down Under !!

14 April 2006 - 27 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: