Wat er komen gaat... - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Annemieke Marcelis - WaarBenJij.nu Wat er komen gaat... - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Annemieke Marcelis - WaarBenJij.nu

Wat er komen gaat...

Door: Annemieke

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

13 April 2006 | Suriname, Paramaribo

Lieve Allemaal,
Vrijdag 14 april a.s. vertrek ik naar Paramaribo, Suriname! Hier ga ik 4 maanden vertoeven, 3 maanden stage lopen en een maand reizen!!
De eerste twee weken heb ik een congres vol met lezingen en ondernemende activiteiten! Hierna ga ik stage lopen bij tandarts Parisius in Paramaribo. Vervolgens ga ik langs bij de JTV, de opleiding voor jeugdtandverzorging, waar ik hopelijk mee kan naar de praktijken in het binnenland, om te zien hoe het er daar aan toe gaat.
Na deze drukke stage periode ga ik lekker een paar weken reizen in Suriname.
Donderdag 27 juli ben ik weer terug in Nederland en hoop ik jullie allemaal weer te zien!!
Dikke kus Annemieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemieke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 476
Totaal aantal bezoekers 17662

Voorgaande reizen:

03 November 2012 - 03 November 2013

Australie

03 November 2012 - 03 November 2013

Down Under !!

14 April 2006 - 27 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: