Geen bericht, goed bericht - Reisverslag uit Kingston, Australië van Annemieke Marcelis - WaarBenJij.nu Geen bericht, goed bericht - Reisverslag uit Kingston, Australië van Annemieke Marcelis - WaarBenJij.nu

Geen bericht, goed bericht

Door: Annemieke

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

22 Januari 2013 | Australië, Kingston

Zo, na 3 fantastische maanden is het tijd om eens een verslagje te schrijven.
Met de meeste heb ik contact via Skype en/of Whatsapp en op Facebook doen al veel foto's de ronde. Maar ik zal jullie dan nu toch echt zo goed mogelijk mee laten geniet van mijn droomreis tot nu toe!

  • 22 Januari 2013 - 21:56

    Linde:

    Lieve Annemieke,
    Ik heb net Non-Stop al je verhalen gelezen... Ik vind het He-le-maal super klinken en Tja eerlijk gezegd wordt ik er re-te jaloers van!!! Echt zo gaaf, de mensen, de uitzichten, de biertjes en hapjes, het land, de musea, de dieren.. je hebt me even helemaal meegenomen, dankjewel!! Jij bent daar zeker 100% aan het genieten en daar wordt ik heel blij van!! Lieverd geniet en blijf genieten met volle teugen van al het moois daar!! Ik mis je! Dikke kus!!! X

  • 22 Januari 2013 - 22:08

    Sjeng:

    jeeeeeeeh!
    Kom maar op!
    X Sjeng

  • 22 Januari 2013 - 22:34

    Joke Marcelis:

    Lieve schat,

    Wat heb ik genoten van jouw reisverslagen met geweldige foto's!
    Heerlijk is het om,naast alle skype en app contacten, jouw avonturen keer op keer over te kunnen lezen!
    We genieten op afstand heerlijk met je mee zo!
    Wat heb je in deze 3 maanden al geweldig veel gezien en meegemaakt!
    Ik kan mij wel voorstellen dat je voorlopig nog genoeg te ontdekken en te beleven daar hebt!
    Zo vliegt de tijd voor jou wel om he!
    Hopelijk vind je als WWOOF-er een leuke plek om te werken en lezen we straks weer enthousiaste berichten van je!

    Hier zal wederom de elfsteden tocht niet doorgaan!!
    Dit weekend zal de dooi inzetten! Weg alle koorts!!Maar we zitten nog lekker met een dik pak sneeuw en een sneeuwpop en sneeuwbeer in de tuin! En van de heuvel afglijden op de slee met Frederique is ook heel erg genieten geblazen!

    Blijf heel erg genieten daar en houd ons allen goed op de hoogte,zodat jouw genieten ook ons genieten blijft!

    Heel veel plezier en tot heel gauw hoop ik!
    dikke knuffels en kusjes, mama


  • 26 Januari 2013 - 16:05

    BUL:

    Jeetje Merci, Je bent nog maar 3 maanden weg en al zoveel beleeft!! Klinkt erg goed allemaal! Ik zie het al helemaal voor me...gebruinde, blonde chicka met een cider in de hand. Lallend over poephoofden!! haha! Ik ga je zo ff een mailtje sturen met mijn update van de afgelopen 3 maanden...er is hier ook veel gebeurd!

    Geniet lieverd!! xxx

  • 02 Februari 2013 - 12:42

    Rein De Leur-lammers:

    Lieve annemieke, nadat ik ongeveer 40dagen jouw site heb bezocht ben ik er mee opgehouden nu was ik vorige week donderdag bij opa cor op bezoek en daarna (samen met liesbeth eten bij joke. Daar werd me verteld dat je nu een heel stuk ingehaald hebt. Wat een avonturen beleef je toch. Kun jet me vertellen wat voor spel poephoofden is. Nooit van gehoord. Ik wens je nog een heel goede tijdin australie.
    Liefs van tante rein

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemieke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 3093
Totaal aantal bezoekers 17645

Voorgaande reizen:

03 November 2012 - 03 November 2013

Australie

03 November 2012 - 03 November 2013

Down Under !!

14 April 2006 - 27 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: