Vertrek van Singapore naar Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Annemieke Marcelis - WaarBenJij.nu Vertrek van Singapore naar Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Annemieke Marcelis - WaarBenJij.nu

Vertrek van Singapore naar Sydney

Door: Annemieke

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

08 November 2012 | Australië, Sydney

Ingecheckt bij een lief mevrouwtje, die me, na verontwaardigd naar m'n lengte gevraagd te hebben, een hele mooie plek aan t gangpad, met extra beenruimte en geen buren gegeven heeft! Nice! De tijd overbrugt met een heerlijke pedicure, mooie rosé teennagels en een lekkere voetmassage. Helemaal niet slecht zo!
In het vliegtuig had ik dus niemand naast me in de stoelen. Ik raakte aan de praat met mijn achterbuuf en die kwam gezellig naast me zitten. Dus toch gezellig een buuf.

Ik vloog met de Airbus Industrie, dus een dubbeldekkerd en na de films en happen even een kijkje boven genomen. Dit is eigenlijk niet toegestaan, maar de steward deed toch even hekje open om een kijkje te kunnen nemen. Kei luxe stoelen en bedden maar helaas allemaal bezet.
Toch nog maar even een uurtje proberen te slapen in m'n eigen stoeltje. Met flinke turbulentie op het eind van de vlucht, een goede landing gemaakt down under.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemieke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 17661

Voorgaande reizen:

03 November 2012 - 03 November 2013

Australie

03 November 2012 - 03 November 2013

Down Under !!

14 April 2006 - 27 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: