Laatste avond - Reisverslag uit Sydney, Australië van Annemieke Marcelis - WaarBenJij.nu Laatste avond - Reisverslag uit Sydney, Australië van Annemieke Marcelis - WaarBenJij.nu

Laatste avond

Door: Annemieke

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

02 November 2012 | Australië, Sydney

Lieve allemaal,
Nog maar 1 nachtje slapen en dan gaat mijn reis beginnen!

Man wat heb ik er veel zin in!!

Vanavond mijn galgenmaal gehad met oerhollandsche pannenkoeken met papa, mama, Lauw, Suus, Frederique, Willem en Han. Wat wil je nog meer!

Op zondag 28 oktober was mijn afscheidsfeest. Het was heel erg gezellig en er waren veel mensen om me gedag te knuffelen!
De dag begon met champoepel buiten in het zonnetje, daarna borrel in de woonkamer. Hier werd de mega grote en lekkere taart aangesneden, na de speech van mijn vader met als thema 'When I feel good, I sing'.
Nou lieve Pep, ik zal nog lang blijven zingen hoor!!
Deze tekst had ook nog een verrassend vervolg...
Namelijk een lipdub, gemaakt door Sjeng en Luc op the freedom song van Jason Mraz.
Echt fan-tas-tisch!!
Daarna ging de borrel weer verder en was het diner een lopend stampotten buffet! Heerlijk!
Ik ben enorm verwend met beschermengeltjes, geluksboeddha's, hollandse attributen en tot slot nog een mooi boek vol met foto's en fijne herinneringen!

Dank jullie wel voor de fijne dag en voor de lieve cadeaus en herinneringen. Hier kan en zal ik nog heel lang op teren!

Nu nog laatste dingetjes inpakken en voorlopig mijn laatste nacht in Nederland!

Tot snel en dikke kus

Annemieke

  • 04 November 2012 - 12:09

    BUL:

    Lekkerding!!
    Geniet geniet Geniet geniet!!
    Have fun down under!

    xxx

  • 04 November 2012 - 15:38

    Bea De Bakker-van Iersel:

    Lieve annemiek, van harte wens ik je een goede reis, alle goeds en vertrouwen! In gedachten reis ik zo af en toe stiekempjes een eindje met je mee........

  • 05 November 2012 - 09:45

    Cato:

    Doei doei druilerig Holland, g'day sunny Australia!

  • 06 November 2012 - 17:15

    Marloes:

    Mercy!!!!! Have fun going to Ozzie :-) !!! Geniet ervan en no worries mate!! HUGZZZ Marloes

  • 19 November 2012 - 11:07

    Rein De Leur-lammers:

    Lieve annemieke
    Veel geluk met de wereldreis. Via ingrid hoorde ik van je site en wil graag je
    Veralen volgen. Alle goeds toegewenst door
    Tante rein

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemieke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 812
Totaal aantal bezoekers 17602

Voorgaande reizen:

03 November 2012 - 03 November 2013

Australie

03 November 2012 - 03 November 2013

Down Under !!

14 April 2006 - 27 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: